ADVIN



PPC reklama na Seznamu přes Sklik pro laiky

Publikováno dne: 23.8.2016

PPC reklama, neboli platba za kliknutí, funguje vlastně na principu aukce. Tomu, kdo nabídne lepší cenu za proklik na dané klíčové slovo, se bude reklama zobrazovat mezi prvními ve vyhledávači.

Nemusíte se však obávat obřích investic do prokliků. Pokud totiž nabídnete maximálně 
10 Kč za proklik a aktuální nabídka bude jen 6,60 Kč, zaplatíte pouze tu nižší částku. A nikdy více než 10 Kč. Pro odhad denního rozpočtu a ceny za proklik můžete využít nástroj „Plánovač klíčových slov” z Google Adwords. Myslete však na to, že výsledky se mohou různě lišit, protože chování návštěvníků Seznamu i Google je rozdílné.
Když už máte připravené texty, vytvořené reklamní sestavy a v nich napsané jednotlivé reklamy, naplníte je klíčovými slovy. Před spuštěním kampaně si nejprve musíte nabít kredit penězi. Výši kreditu si však stanovujete sami, případně vám se stanovením jeho výše poradí kompetentní osoba, která vaši PPC kampaň zakládá či povede.
Možnosti neplacené reklamy se s počtem firem na internetu snižují, a proto stále více firem využívá PPC. ADVIN vám pomáhá prostřednictvím odborně vedené PPC reklamě oslovit úplně nový segment zákazníků a díky tomu firmu posouváte dále na cestě za úspěchem.


Přečtěte si naše novinky