Publikováno dne: 29.7.2016
PPC není pouhé vyhledávání. S PPC reklamami máte množství možností a každá se hodí pro něco jiného. Byla již napsána spousta článků o vychytávkách pro jednotlivé typy PPC reklam, ze kterých ale začátečník mnoho nepochopí. Kde se tedy dají dělat a na co jsou PPCčka?
Google a jeho AdWords
Když se řekne online reklama, většinu lidí jako první napadne Google. Co se dá v AdWords dělat?
Reklama ve vyhledávání
Toto je to nejrozšířenější reklama, kterou můžeme vidět
na nepřehlédnutelných prvních pozicích
ve vyhledávání Google. Zobrazení je založeno na zadaném vyhledávacím dotazu, čili slovu,
či jejich spojení, na jehož základě se objeví reklama (pokud v kampani v AdWordsu máte
v sestavě ono konkrétní slovo, nebo jemu podobné). Tyto reklamy jsou velmi důležité, protože když lidé něco hledají, mohou to i koupit a když se po zadání hledaného výrazu objeví váš produkt či služba, máte mnohem větší šanci, že prodáte.
Remarketing Google AdWords a co to vlastně je?
Určitě jste si již někdy všimli, že když navštívíte určitou stránku, například s pneumatikami, pronásleduje vás tato stránka po odchodu ještě určitou dobu na jiných stránkách? Tak tohle přesně je remarketing. Může se zobrazovat v podobě banneru nebo textu. Funguje díky zachovávání cookies ve vašem prohlížeči. To zvyšuje šanci na prodej.
Advin nabízí vedení vašich PPC kampaní tak, aby byla zachována rovnováha mezi výdaji
a potřebným efektem.
Přečtěte si naše novinky