Publikováno dne: 12.9.2014
Banner česky označujeme jako reklamní proužek. Je to druh reklamy, který se používá jako inzerce na internetových stránkách a to ve tvaru čtverce nebo obdélníku. Banner může být statický obrázek, ve většině případů jsou však bannery animované.
Bannerová reklama je vhodným a velmi používaným nástrojem pro rozšíření povědomí o vaší značce a oslovení populace v masivním měřítku. Je vhodná i pro informování uživatele internetu o prodeji nového výrobku či služby, sezonních nabídkách nebo aktuálních slevách. Výhodou bannerových reklam je jejich schopnost rychle vizuálně upoutat potenciální zákazníky a vyzvat je k akci.
Přínosem bannerové reklamy je měřitelný počet zobrazení, zaměření na cílovou skupinu podle umístění na určitém webu. Bannerová reklama tedy nabízí možnost, jak propagovat své webové stránky, e-shop, produkty či služby a slouží i k budování obchodní značky.
Přečtěte si naše novinky