Publikováno dne: 22.9.2014
Budování značky firmy na internetu je v dlouhodobém horizontu velmi důležitý krok. Jako branding označujeme nejrůznější metody a aktivity sloužící k budování značky (brandu). Budování značky a image firmy patří ke klíčovým strategickým aktivitám dané firmy a představuje nejsilnější rozlišovací nástroj subjektů v konkurenčním prostředí.
Mezi strategie řadíme například výběr značky, loga a celé vizuální identity, sloganu, tvorbu příběhu značky a jejích hodnot, určení komunikace značky, budování vztahů se zákazníky, ale velice zajímavé a v dnešní době i nevyhnutelné médium je právě internet. Internet umožňuje interakci s návštěvníkem webu a díky možnosti přesného zacílení umožňuje použití mnoha různých nástrojů, strategií a taktik, které lze využít k posilování značky. Patří sem například microsite, soutěže na internetu, marketing v sociálních sítích, virální marketing, věrnostní programy i bannerová reklama.
Přečtěte si naše novinky