Publikováno dne: 17.7.2014
Copywriting neboli psaní textů pro webové stránky je tvůrčí činnost, kdy se vytváří poutavý, čtivý a informační text. Dobře napsaný text má pak předpoklad přinášet úspěch a je použit jako reklamní prvek.
Copywriting má svá specifika. Texty musí mít marketingový tah, dobrou stylistiku a češtinu. Texty musí obsahovat i hlavní klíčová slova, aby stránka byla konkurenční ve výsledcích vyhledávání. Osobu, která se zabývá copywritingem označujeme jako copywritera. Do jeho tvorby nejčastěji řadíme texty reklam, webových stránek, tiskových zpráv, PR článků a katalogů.
Ve světě internetu a obchodu má kvalitní text šanci upoutat uživatele internetu a proměnit návštěvníka webu ve Vašeho zákazníka. Zkušený copywriter dokáže oslovit cílovou skupinu uživatelů stránek a upoutat její pozornost, předat požadovanou informaci či sdělení čtenářům v úhledné formě, vzbudit ve čtenáři důvěru a donutit ho k akci.
Přečtěte si naše novinky