Publikováno dne: 12.6.2014
Novým efektivním a moderním nástrojem internetového marketingu se v poslední době stávají podpůrné weby a mikrostránky. V České republice ale zatím není tato strategie tak rozšířená jako v zahraničí.
Mikrostránka (někdy také miniweb, minisite, microsite) je úzce zaměřený web, který je vytvořený s cílem umístit se vysoko ve vyhledávačích díky klíčovým slovům, přivádět pravidelnou návštěvnost na Váš hlavní web, získat další místo pro prezentaci produktů, informací a služeb a vytvořit kvalitní zpětné odkazy na Vaše hlavní stránky. Mikrostránky jsou navíc nejen přehlednější a jasnější pro návštěvníky, ale jsou také velmi zajímavé pro vyhledávače.
Mikrostránky jsou tedy ideálním nástrojem pro posílení Vaší pozice ve vyhledávačích, detailnější segmentaci informací pro Vaše návštěvníky a podporu Vašich marketingových kampaní.
Přečtěte si naše novinky