Publikováno dne: 18.12.2013
Mnoho lidí pohybujících se ve světě obchodu často razí názor, že e-shop v dnešní době nemá smysl. Jako důvod mnohdy uvádějí pracnost, vysokou cenu, nízký výdělek, zahlcenost trhu e-shopy či nedostatečné množství personálu, který by se mohl věnovat obsluze.
Tyto argumenty většinou vycházejí z pouhé obavy či „dobře míněné“ rady konkurence, jejíž hlavním cílem je odstranit potenciální ohrožení ze strany jiné firmy. Argumentů, které říkají internetovému obchodování ANO je celá řada a zcela jistě nejsou výsledkem obav či konspirace konkurenčních firem, ale jsou podloženy zkušenostmi.
Tento seznam výhod e-obchodování je možné neustále doplňovat. E-shop je jedním z nástrojů prodeje, který se neustále rozvíjí a dříve či později bude pro celou řadu obchodníků nezbytnou součástí jejich podnikání. Chce to jen nebát se a jít do toho, dříve než Vás předběhne konkurence!
Přečtěte si naše novinky