Publikováno dne: 22.11.2013
Na základě analýzy návštěvnosti webových stránek je možné získat zpětnou vazbu o tom, jakým způsobem reagují návštěvníci na určité webové stránky. Tyto informace jsou důležité zejména pro vylepšování obsahu každé webové stránky.
Získáte informace, které služby a produkty klienti využívají nejvíce, a které takřka vůbec. Analýza napomáhá v identifikaci strategie při propagaci, říká na co je třeba se zaměřit jako např. PR články, reklama, obsah webu nebo design.
Pro web a jeho úspěšnost je důležitá přehlednost. Když se uživatel na webu vyzná, je velká pravděpodobnost, že se z něj stane zákazník.
Např. komplikovaná nebo povinná registrace, nepřehledná úvodní stránka, složitý proces objednávky zboží či nákupu.
Co je jejich nejčastějším cílem vyhledávání, jak se pohybují na webu, místo odkud přišli a jaké informace jsou pro ně zajímavé. Jedná se o souhrn informací jakým způsobem se chovají návštěvníci daného webu.
Umožní zjistit návratnost investic a zda je nezbytné vkládat další finanční prostředky do reklamy na určitý produkt. Analýza návštěvnosti poskytne konkrétní informace, které mohou napomoci zvýšit účinnost propagace.
Přečtěte si naše novinky