Publikováno dne: 30.8.2013
Máte pocit, že Váš e-shop není na internetu vidět? Že si k Vám zákazníci složitě hledají cestu? Pak je remarketing určen právě Vám!
Cesta k nákupu bývá obvykle velmi složitá. Uživatelé navštíví desítky stránek a rozhodování o nákupu může trvat někdy i několik dní. Remarketing vám zcela jistě pomůže připomenout se potenciálním zákazníkům ve správný čas a zvýšit tak úspěšnost vašich Google AdWords kampaní.
Cílení na publika (remarketing) je způsob, jak oslovit uživatele, kteří dříve navštívili vaši prezentaci (e-shop, webové stránky,…). Toto cílení je ale možné pouze v obsahové síti Google.
Remarketing je metoda cílení internetové reklamy, kterou nabízí systém na PPC kampaně Google AdWords. Jedná se o jednu z možností, jak oslovit konkrétní cílovou skupinu lidí, kteří již jednou přišli na webové stránky zadavatele remarketingu.
Reklamy z remarketingu jsou zobrazovány na všech stránkách, které podporují reklamy Google. Jsou to tedy všechny internetové stránky, které jsou zapojeny do sítě Google AdSense. Mezi takové významné stránky patří např. YouTube a mnoho dalších.
Pro remarketing můžete ve svém AdWords účtu použít zcela nové kampaně. Nebudete potřebovat ani klíčová slova, ani umístění, stačí pouze vytvořit vhodná publika a vložit reklamy. Využijte vašich znalosti o uživatelích a vytvořte jim reklamy na míru jejich předchozímu chování.
Přečtěte si naše novinky