Publikováno dne: 29.5.2013
Snad každého, kdo vlastní jakékoliv webové stránky, někdy napadla otázka kolik lidí vlastně jeho web navštíví, kolik se jich vrátí, nebo jak dlouho na jeho www stránkách zůstanou.
E-shop je již ze své podstaty většinou založen za účelem zisku. Každý provozovatel e-shopu musí především vědět, zda vydělává nebo ne.
Statistiky návštěvnosti jsou naprostým základem měření každého webu. Jejich vyhodnocení Vám pomůže odhalit nedostatky, které jinak zjistíte jen velmi těžko. Můžete zjistit jak a kdy nejčastěji návštěvníci procházejí váš e-shop, kde jej nejčastěji opouštějí či jak probíhá nákupní proces ve vašem e-shopu.
Na základě těchto údajů můžete cíleně a efektivně upravovat svůj web tak, aby měl co nejvyšší konverzi.
Konverze je údaj, který udává (v %) poměr mezi zákazníky, kteří navštívili Váš e-eshop a těmi, kteří splnili Vámi definovaný cíl – na e-shopu je tímto cílem logicky nákup.
Našim klientům nabízíme implementaci statistik nástroje Google Analytics.
S Google Analytics můžete měřit všechny hlavní ukazatele efektivity svého e-eshopu, kterými (mimo jiné) jsou:
Přečtěte si naše novinky