Publikováno dne: 14.3.2013
Srovnání výhod a nevýhod reklamy na internetu. Proč ji využívat?
Cílové skupiny
Na internetu – stejně jako v ostatních mediích – je obtížné zasáhnout svou reklamou požadovanou cílovou skupinu. Abyste tuto skupinu nalezli a skutečně efektivně oslovili, je často potřeba využít profesionálních služeb v oblasti internetové reklamy.
Čas trávený online
V podstatě u všech věkových skupin lidí se čas strávený u internetu rok od roku zvyšuje. Zároveň se na internetu pohybuje majetnější a mladší cílová skupina, než v případě většiny jiných médií.
Díky mnoha různým systémům je navíc možné velice přesně sledovat úspěšnost reklamních kampaní.
Internet předhání televizi i rozhlas
Čas, který Češi tráví u televize je výrazně kratší, než tomu bylo v minulých letech. I proto rapidně klesá účinnost klasických mediálních kampaní. Klesá pozornost věnovaná reklamám v televizi, v rádiu i na billboardech.
Zásah reklamou
Jelikož tradičním médiím klesá sledovanost, firmy jsou nuceny zařazovat do svých reklamních akcí nová média. Jedním z nových médií je právě velmi často internet, protože lidé kteří mají doma internet, sledují TV o 25 % méně.
Vtáhnutí zákazníka do hry
Internet umožňuje dodat zákazníkovi pocit, jakoby se přímo podílel na vývoji produktu, což u jiných médií možné není.
Reputace
V současnosti spotřebitelé čím dál tím více dají na reakce svého okolí. I proto by Vaše značka měla být na internetu vidět a mít dobré jméno.
Přečtěte si naše novinky