ADVIN



Nový způsob cílení PPC kampaní u Google AdWords

Publikováno dne: 11.10.2012

Používáte pro své PPC kampaně Google AdWords a zdá se Vám, že máte málo možností v oblasti cílení? Google překvapil!

Správné nastavení cílení reklam PPC kampaní jistě trápí nejednoho uživatele Google AdWords. Doposud byly možnosti v reklamní síti rozděleny na cílení kontextové (pomocí klíčových slov nebo témat), cílení na publikum, na umístění a cílení podle zařízení (možnost vybrat si, jestli se reklama bude zobrazovat uživatelům vyhledávajícím v počítači, na mobilu, nebo tabletu). Google ale nyní přišel s dalším vylepšením – možností zobrazovat Vaše reklamy na základě věku či pohlaví. To s sebou nese možnost ještě lépe oslovit tou správnou reklamou ty správné uživatele.

Co se týče kategorií, Google zatím vymyslel tyto:

Otázkou však stále zůstává, jak moc bude Google přesný při „tipování“ věku jednotlivých uživatelů a jak bude tedy toto nové cílení účinné a efektivní.


Přečtěte si naše novinky