Publikováno dne: 21.9.2012
Nejnovější trendy v oblasti marketingu ukazují, že oblíbenost sociálních sítí a jejich využívání firmami pro marketingové účely stále narůstá.
Většina marketérů se shoduje na tom, že působení na sociálních sítích má smysl a je výhodné s nimi pracovat. Průzkumem bylo navíc zjištěno, že v roce 2012 se firmy chystají zdvojnásobit investice využívané pro tzv. sociální marketing.
Nejčastěji zmiňovanou výhodou se ukázala možnost zvýšení povědomí o značce a možnost komunikace přímo se zákazníkem.
Marketingové a internetové agentury svým klientům investice do sociálních sítí spíše nedoporučují. Za efektivní způsob sociální komunikace považují zřizovaní a vedení blogů, kde lze daleko lépe a důvěryhodněji komunikovat značku. Dalším z důvodů k tomuto postoji může být také obtížnější měřitelnost návratnosti investic do budování a udržování sociálních sítí.
Přečtěte si naše novinky