Publikováno dne: 11.9.2011
Je efektivní budovat zpětné odkazy? Vrací se investice do PPC reklamních kampaní? Je výhodnější být na Zboží.cz nebo na Heurece? Má dnes ještě smysl bannerová kampaň? A co sociální sítě? Není to jen "bublina", která se pro reklamu nehodí?
Internetová reklama má – oproti jiným druhům reklamy a marketingu – svou hlavní výhodu v tom, že je velmi přesně měřitelná.
Na tyto a podobné otázky proto každodenně sbíráme odpovědi prostřednictvím neustálého a pravidelného vyhodnocování výsledků jednotlivých součástí a prvků reklamy na internetu.
Získané informace samozřejmě dále vyhodnocujeme ve spolupráci s našimi klienty, kterým jsme vytvořili nejen jejich e-shopy a weby, ale kterým jsme také často navrhovali a plně realizovali celé marketingové a reklamní strategie na internetu.
Pro našeho klienta jsme tedy schopni přesně vyhodnotit vliv internetové reklamy a marketingu na dosažené ekonomické výsledky a na základě získaných informacích případně navrhnout nový a ještě efektivnější směr.
Přečtěte si naše novinky